Maľujeme!


Možno, že inšpirácia pre všetkých, ktorí nevedia, čo s nábytkom. Alebo pre tích, ktorí chcú svoj nábytok niečím ozvláštniť. Tak ako aj ja!

Bola to obyčajná polica, ktorá ležala na našej záhrade. Jedna pani sa ich zbavovala. Keď som videla tú kopu nábytku a medzi tým som zbadala túto policu, tak som si povedala, že tá by sa zišla! Ale nevedela som, čo s ňou... Bola taká nijaká... Nakoniec som našla obrázok v časopise, ktorý má inšpiroval a pustila som sa do toho. Nechala som sa uniesť svojou fantáziou. Nakoniec z obyčajnej police bolo niečo zaujímavé a pekne mi to dopĺňa interiér mojej izby! Je to neobyčajný kus, ktorý si môžete vyrobiť aj vy. Je to veľmi jednoduché. Stačí nejaký kus nábytku, ktorý chcete ozvláštniť, farby a trochu fantázie... Tak smelo do toho! 



Photo by Vladies
Vladies

2 Komentáre