Je secondhand cool?


To je otázka! Pre niekoho určite áno je secondhand cool, a pre niekoho určite nie. Sú ľudia, ktorí ,,sekáče˝ vymetajú jedná radosť, deň čo deň sledujú, či nie je niečo nové, či nejaký kúsok nečaká práve na nich. A sú ľudia, ktorí doň ani nevstúpia alebo možno by aj vstúpili, ale je im to možno nepríjemné.

Ja osobne som niekedy s tým mala problémy, nevedela som prekonať to, ako sa všetci idú zblázniť pre nejaké ,,handry,, za pár eur. Jeden cez druhého sa predbiehajú a predierajú, aby získali ten alebo iný kúsok.  Do sekáča som začala intenzívne chodievať od doby, kedy som začala  blogovať. Prišla som na to, že tam zoženiem skvelé a originálne kúsky za dobré ceny, ale aj za dobrú kvalitu. Navyše si môžem mnoho vecí prerobiť podľa svojich predstáv. Ako napríklad belavo modrú košeľu s vybíjaným golierom, ktorú som zúžila a dorobila jej golier. Môžete ju vidieť na titulnej fotke tohto článku alebo ste ju mohli vidieť aj na mnohých mojich outfitoch. Treba si len správne vybrať a hlavne dobre hľadať spomedzi tej kopy šiat, pretože zas nie všetko môže byť kvalitné.  Nehovoriac o tom, že sa mnohé veci dajú kúpiť ešte s pôvodnou visačkou, ba dokonca nájdete aj značkové veci. Nakupovať v sekáči je super vec, hlavne ak sa chcete obliekať originálne a vadí vám  to, že podobné tričko má aj vaša kamarátka. 

Niečo podobné ako secondhand-y sú aj rôzne stránky, vďaka ktorým môžete svoje oblečenie predávať, vymieňať alebo nakupovať od iných ľudí. Jednou zo super stránok je napríklad česká VotocVohoz.cz. Kde si nielen zarobíte a zbavíte sa tak nepotrebného oblečenia vo vašej skrini, ale svoj šatník môžete opäť naplniť novými a originálnymi kúskami. Na nasledujúcich fotkách môžete vidieť moje kúsky nakúpené práve v sekáči. Mnoho týchto vecí ste už mohli na mne vidieť v článkoch pri outfitoch. Je to zatiaľ len veľmi malá zbierka, ale postupne sa bude určite rozrastať. A aký je váš názor na secondhand-y? Nakupujete len značkové veci alebo aj v secondhand-och? 

*GIVEAWAY





Photo by Vladies, Beáta
Vladies

9 Komentáre

  1. Secondhandy jsou mojí Mekkou, asi bych si nikdy nemohla dovolit mít na ve skříni tolik různorodých kousků (a pravděpodobně bych si je ani nekoupila), kdyby nebylo secondhandů. Najdou se tam skutečně originální a zajímavé kousky, které se vidí jen málo kde a spousta lidí mi ani nevěří, když řeknu, že jsem to či ono koupila v secondhandu, třeba jen za padesát korun a to i s vysačkou. A taky mi toho oblečení není tolik líto, když si ho na sebe vezmu jen párkrát. Taky je tam spousta věcí o náhodě, nemůžeš si vybírat podle velikosti, buďto to mají nebo ne, tím se toho spousty řeší. :) Ale setkávám se se spoustou nevole vůči nim, jenže kdybych to těm lidem neřekla, kde jsem to koupila, tak to vůbec nepoznají a oblečení v obchodě si taky mohl zkoušet kde kdo, takže ... Prostě tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. VEO: Veru áno, je to tak. Plne s tebou súhlasím! :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sa zastavim v sekači ked sa objavim v ba tam maju jeden kde maju všetko za euro a fakt dost veci, bola som tam asi dva razi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Osobne nemám vôbec nič proti seconhandom, verím, že s tam dá dobre nakupiť, ale ja som tam ešte nikdy nenakupovala. Takisto som si nikdy nič nekupila zo žiadneho bazáru, ani od nikoho. Proste mám rada veci nové, no napriek tomu určite raz do toho seconhadu zájdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Secondhandy som začala navštevovať len tento rok, musela som čakať dlho na autobus tak som sa zašla pozrieť. Akurát mali šťastnú polhodinku a všetko bolo za 1€ tak som si kúpila jeden svetrík ktorý nosím ešte stále a milujem ho oveľa viac ako nejaké kúpené za 15€ :) Neskôr som ich navštevovala častejšie a stále som nachádzala nové veci, a teraz štvrtinu mojho šatníka tvoria úplne super kúsky práve odtiaľ. Nikdy by mi nenapadlo aké krásne a kvalitné saká a riflovky tam majú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. celý môj šatník je zo sekáča... určite 75% vecí mám práve odtiaľ. ak nerátam spodné prádlo (to by som si nikdy nekúpila) a ak nie sú extra zľavy v obchodoch, alebo ak nepotrebujem nejaký kvalitný kúsok, ako poriadny kabát na zimu, tak zájdem do sekáča a vždy niečo nájdem. však do sekáča by nemali chodiť ľudia s presnou predstavou kúpy. pretože ak niekto nechce kupovať basic biele tričko, ale konkrétne šaty takého strihu a takej farby... no raz za uhorský rok sa mi stane, že nájdem presne niečo, po čom moje srdce práve túži, však nikdy to nie je 100% presne také, ako by človek chcel :).

    však áno, som určite za... lepšie povedané, je to môj druhý domov... :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no teda. krásne kúsky si ulovila. aj ja občas zájdem do sekáču ale veľmi mi vadí ten smrad. či ako to nazvať. ale určite súhlasím že sa tam dajú nájsť dobré kúsky.
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  8. second hands su super, ale niesu pre kazdeho, kedze sa tam treba trochu hrabat aby sme nasli tie spravne fajnove kusy.

    http://donnaiveh.blogspot.sk/2014/10/india-varanasi.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já ano! :) Nechodím tam pravidelně, ale když něco koupím, tak si to většinou i nějak přetvořím. :)

    OdpovedaťOdstrániť