Denim x Orange


Denim je nesmrteľný! Kto sleduje Vladies blog dlhšiu dobu vie, že som jeho milovníčkou. Ale aj napriek tomu sa snažím nenosiť denim každý deň. Tentokrát som zo svojho šatníka vytiahla denim bundu. Podľa mňa je základným kúskom v šatníku, a práve preto by nemala chýbať ani u vás. Dá sa jednoducho kombinovať, či už k džínsom, šatám alebo sukniam. Nosiť ju môžete v každom ročnom období, na jar, v lete, na jeseň alebo ju v zime pekne "navsrtviť" pod kabát. Možností je naozaj veľa, a to je dôkazom toho, prečo si ju kúpiť. A poviem vám, že jedna vám zaručene nebude stačiť! Tmavomodrá, svetlomodrá, sivá, biela, s našívkami, roztrhaná, s dlhými rukávmi, bez rukávov...a takto sa dá pokračovať donekonečna. Chceme jednoducho všetky (teda aspoň u mňa to tak je). Ja som svoju denim bundu skombinovala (okrem nohavíc a strihovo netradičnému topu) spolu s kabelkou vo výraznej oranžovej farbe, ktorú si môžete ušiť aj vy samé. Postup nájdete TU. Kabelka outfit oživila a dala tú správnu bodku. Čo poviete?

*PS: Nezabudnite na Jarnú súťaž! 






#OOTD: Bunda: Diesel (Second hand) / Top: Gate / Nohavice: Terranova / Lodičky: Efekt Moda / Kabelka: Vladies (DIY) /  Retiazky: Gate / Náramky: Camaieu 



Foto: Frederika Mišenková



2 Komentáre