Bohémske šaty


Neviem prečo, ale väčšina ľudí hľadá zmenu vo veľkých veciach. Respektíve, človek chce takmer vždy veľkú zmenu a pritom niekedy naozaj stačí len maličkosť. Malá zmena, ktorá otočí naše myslenie alebo náladu. Je dôležité vo svojom živote robiť zmeny, samozrejme tie pozitívne a prospešné pre nás aj pre okolie.

Človek si rýchlo zvykne, rýchlo si veci "opozerá" a potom nám z toho jednoducho prepne. Podľa mňa človek potrebuje robiť zmeny vo svojom živote, aby mohol byť opäť spokojný, kreatívny a opäť sa niekam posúvať. Zamyslite sa nad tým, ako na vás pôsobí, keď si do obývačky kúpite nové pekné vankúše alebo si vymaľujete spálňu, v ktorej sa vám bude znova skvelo spať. Alebo si zmeníte váš šatník, zmeníte povolanie, nebodaj zmeníte svoje bydlisko alebo ste boli dlho slobodné/ý a zrazu sa zamilujete. Cítite tú energiu? Ale opäť som pri tých veľkých veciach? To s tými vankúšmi bolo asi lepšie:). A presne to sú tie drobnosti, tie malé zmeny, ktoré nám dávajú energiu na svoj rast, pozitívne myslenie a tvorenie.

Ja som napríklad spravila zmenu pri tomto outfite. Nikdy predtým som sa takto neobliekala, bohémsky štýl mi nič nevravel, ale toto leto som si povedala, že to skúsim. A nie je to preto, lebo to je momentálne in. Je to preto, lebo sa mi tento štýl jednoducho páči a som tiež len človek, ktorý občas potrebuje zmenu. Nemôžem povedať, že nemám rada jednotvárnosť, no páči sa mi mnoho vecí a štýlov. A to aj v obliekaní. Možno sa to časom zmení, usadím sa v niektorom štýle obliekaní a zotrvám pri ňom...neviem...uvidíme. Zatiaľ skúšam, hrám sa a baví ma to. Ale musím povedať, že si na týchto fotkách pripadám trochu (o dosť?) staršie, než v skutočnosti. Dokonca mi to povedala aj sestra s priateľom. Čiže asi by som mala nabudúce zvážiť tento typ účesu a popremýšľať nad iným. Ale skúsila som to a skúste to aj vy. Robte dobré zmeny Len tak budete vedieť, čo vám vyhovuje/nevyhovuje, pristane/nepristane, čo máte/nemáte radi, čo chcete/nechcete robiť a pod. A nezabudnite si užívať život lebo žijeme len raz, práve tu a teraz! 





#OOTD: Šaty: Rainbow / Sveter: Vintage / Topánky: United Fashion /  Kabelka: Mamina / Choker: Vladies (DIY) / Klobúk: F&F 



Foto: Peter Basala 

7 Komentáre

  1. Jééé... tie šaty sú z bonprixu. A sú nádherné a veľmi ti pristanú. :)
    Inak tento štýl sa páči aj mne, ale nejako sa nemôžem dokopať k tomu, aby som si niečo také na seba kúpila. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :).

      Ja mám skôr opačný problém. Dokopať ma k nakupovaniu nie je žiaden problém, horšie to je až potom, keď zistím, že sa moja peňaženka poriadne vyprázdnila alebo že v peňaženke toľko nemám, tak si to kúpiť nemôžem :D.

      Odstrániť
  2. Tak tohle jsou nádherné šaty a ty botky k tomu jsou také super! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super outfit, tento štýl môžem veru :) sekne ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím, že vždy je lepšie vyzerať mladšie, než staršie :D. Jedine tí, čo čakajú na 18-ku si zvyknú pridávať, respektíve, brali by viac rokov, aby v niečom mali výhody :D. Ale ďakujem veľmi pekne :) ❤.

    OdpovedaťOdstrániť