18/9/16


Všetko najlepšie Vladies blog! Dnes budem naozaj skromnejšia. Nielenže som nič nekuchtila, ale ani to nemienim nafukovať ako nejakú bublinu a písať dlhé eseje. Samozrejme, som veľmi rada, že mám krásne a úspešné 3 roky blogovania za sebou. Stále ma blogovanie baví a povedala by som, že s pribúdajúcimi rokmi čoraz viac. I keď je pravda, že niektoré veci ma odrádzajú, niekedy som z toľkého nasadenia unavená, no aj napriek tomu ma to baví. Kto ma číta a sleduje dlhšiu dobu, vie, že do všetkých článkov dávam srdce a kúsok seba. Vďaka niektorým článkom, ako napríklad O&O: Blogovanie I.časť  a O&O: Čosi o mne II.časť  ste ma mohli spoznať o čosi lepšie. Moju tvorbu môžete sledovať aj na Instagrame. A práve k nemu som napísala zopár svojich názorov. Článok nájdete pod názvom #INSTA.VLADIES. Taktiež sa vám musím pochváliť, že sa mi podarilo vyhrať súťaž "Stolujem na tráve a je mi dobre", môj výstup sa objavil nielen na FB stránke Vlastnými rukami , ale aj v magazíne smeŽeny.sk, ktorý je prílohou denníka SME. Chcela by som ešte povedať, že na každom článku si dávam skutočne záležať, i keď samozrejme stále je čo zlepšovať. A to je krásne, keď sa pozriem spätne na články a vidím, v čom som sa zlepšila, ako pomaly Vladies blog rastie. A to mi robí nesmiernu radosť! Za to, že blog funguje vďačím najmä vám! Nemá zmysel písať a tvoriť, ak nie je pre koho. Pevne verím, že vás tu bude postupne pribúdať čoraz viac a že vás moja práca bude baviť aj naďalej. Ešte raz ĎAKUJEM a posielam vám pusu!


Foto: Vladies 







4 Komentáre

  1. gratulujem a prajem všetko najlepšie :) nech sa darí aj naďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! Veľa šťastia aj tebe ;) ❤.

      Odstrániť
  2. Ááááno, ten článok som videla a veľmi som sa za teba tešila!:)) Prajem ti ešte veľa síl, pretože viem, že blogovanie nie je nič jednoduché a človek pri ňom strávi viac času, než sa zdá a tiež veľa inšpirácie, pretože tá keď nie je, blog nestojí za veľa. Držím palce, snáď tu o rok budeš oslavovať ďalšie výročie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! :) Je to krásny pocit, keď viem, že mi niekto rozumie a vie, o čom táto práca je. Neskutočne si ma potešila týmto komentárom a o to viac, keď si sa tešila z výhry spolu so mnou. Ďakujem ešte raz ❤ ❤ ❤.

      Odstrániť