NAJ ZÁBERY II. ČASŤ


Dodnes si pamätám moje prvé fotenie s prvým profesionálnym fotografom. Boli to úplne prvé dojmy, prvé pocity, prvé fotenie, prvý fotograf, prvé profesionálne fotky. Išli sme fotiť cestou na Šarišský hrad, cez krásny les (fotka č. 4 a 16). Na prvé fotenie celkom fajn, čo poviete? Ešte šťastie, že so mnou boli dvaja kamaráti a partneri zároveň -  Lenka a Maťo. Niežeby som sa fotografa bála, ale viete ako to chodí. Všetko ide jednoduchšie, ak idete do neznámeho s niekým, koho poznáte. A v podstate môjmu kamarátovi Maťovi a spolužiakovi zároveň, môžem poďakovať za takúto skvelú skúsenosť a príležitosť. Vďaka nemu som spoznala nových ľudí, dostala odvahu osloviť aj iných fotografov a pod.. Takže takto začala moja spolupráca s fotografmi.

Vážim si každú jednú fotku, ktorú pre mňa daný fotograf/ka spravil/a. Vďaka vám fotografom môžem  rásť, pracovať na sebe, zlepšovať sa, rozvíjať svoju tvorbu a zároveň ju posúvať ďalej. Ešte raz vám za to veľmi pekne ďakujem!!!  Možno sa to zdá jednoduché len tak niekomu napísať a už sa fotí. No, to sa len zdá... Vôbec to také jednoduché nie je. Je ťažké nájsť si fotografa, ktorý vás bude fotiť za rozumnú cenu alebo po dohode, trafí sa do vašej predstavy, čo sa týka úpravy fotiek, a má čas vtedy, ako aj vy. Jednoducho, je to spolupráca 50 na 50, preto je dôležité, aby boli spokojné obe strany. 

Samozrejme mám pár obľúbených fotení, respektíve pár srdcoviek, ako napríklad Dnes nosím bomber (č. 3/21), Bohémske šaty (č. 18), Kožušinové doplnky, The time of black creations (č. 13), Terquiose (č. 8) a pod..  Ale je ťažké vybrať len pár...všetky články sú mojou srdcovou záležitosťou. Do každého fotenia dávame kus seba, svojej práce. Preto pevne verím, že sa vám naša tvorba páči a bude sa páčiť aj naďalej. Prvú časť najlepších záberov nájdete TU. A teraz máte s čím porovnávať, ktoré zábery sa vám páčia najviac?



1. / 2. / 3. 


4. / 5. / 6. 


7. / 8. / 9. 


10. / 11. / 12. 




16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. 


22. / 23. / 24. 







4 Komentáre

  1. fotky sú krásne, ale ako píšeš je to 50 na 50 a máš naozaj skvelých fotografov a ty ako modelka musíš byť pre nich rovnako skvelá :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, ďakujeme veľmi pekne! Potešilo! :) ❤.

      Odstrániť