GIVEAWAY XIV. Súťaž o 3 zaujímavé náhrdelníky = 3 výherkyne



Presne pred týždňom (18.9.2017) Vladies blog oslavoval 4. narodeniny, a práve preto som sa rozhodla odmeniť nie len jednu z vás, ako to väčšinou býva, ale rovno tri! Áno, čítate dobre, až tri z vás môžu vyhrať náhrdelník podľa vlastného výberu. Rozhodla som sa tak aj preto, lebo tento rok bol pre mňa asi tým "najsilnejším", čo sa blogovania týka. Vidím, že reagujete, podporujete ma, komentujete a neprestávate ma sledovať, dokonca k nám pribúdajú ďalšie a ďalšie zaujímavé osôbky. Som vám za to nesmierne vďačná, že aj vďaka vám mám chuť svoju tvorbu ďalej posúvať a tiež chuť sa neustále zlepšovať! ĎAKUJEM! A myslím si, že toľko skromných, no o to veľmi úprimných slov by aj stačilo. Prejdime teda k pravidlám súťaže, ktoré je potrebné splniť. Čakajú na vás 3 jednoduché pravidlá a jedno bonusové, ktoré môžete a nemusíte splniť. Samozrejme tá prvá možnosť ma rozhodne poteší. Pri treťom bode alebo pravidle som vám zadala (ako v škole) vymyslieť na mňa otázku, čo by ste sa ma chceli spýtať, keďže rada by som opäť spracovala článok s odpoveďami na vaše otázky, tzv. O&O. Inšpirovať sa môžete článkami TU a TU, ktoré už kedysi vznikli na základe tohto princípu. Súťažiť môžete do 13.10.2017 do polnoci. Následovný deň na facebooku uvediem mená troch výherkýň a následne ich budem kontaktovať mailom, ktorý zanechali v komentári pod týmto článkom. Držím vám prsty a pevne verím, že sa vám súťaž páči a aby som nezabudla, teším sa na vaše otázky :).
.
.
.

1. Sledovať Vladies blog na INSTAGRAME alebo FACEBOOK-U /napíšte meno alebo prezývku pod ktorou ma sledujete/ 

2. Napísať do komentára svoj E-MAIL a ČÍSLO náhrdelníka, ktorý chcete vyhrať /1, 2 alebo 3/

3. Vymyslieť na mňa OTÁZKU, čo by ste sa ma rady spýtali, chceli o mne vedieť alebo chceli vedieť môj názor na niečo, proste čokoľvek 



ZDIEĽAŤ príspevok na Facebook-u /nezabudnite napísať odkaz -url stránky/

.
.
.





Photo by Vladies




26 komentárov:

  1. Co mas na podzimu nejraději?
    Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Libi se mi 2. náhrdelník

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahooj, tvůj blog sleduji prostřednictvím fb stránky, jako Nela Procházková. Nejvíce se mi líbí náhrdelník č.3 :). Má otázka na tebe je, jaký názor máš na botox v mladém věku (okolo 20 let).

    cumanelka_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fb: vladimíra Ďuriacova
    C: 1
    O: preco si sa rozhodla pisat blogy... co bola tvoja inspiracia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji te na instagramu jako Lifestylebirdie
    libi se mi 3. nahrdelnik
    lifestylebirdie@gmail.com
    Co ti roky stravene blogem daly/vzaly? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. FB: Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz
    Náhrdelník č. 1
    Kde bereš inspiraci na nové články?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluji! :)
    Instagram: denikaabomination
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Líbí se mi první náhrdelník. :)
    Otázka: Do které země by jsi se chtěla podívat?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. gratulujeeeem :)
    ig queenikyofficial
    fb Nika Benko
    n.princess@azet.sk
    mne sa paci prvy nahrdelnik velmi :)
    ktoru krajinu mas najradsej ? bola si uz v spanielsku ?? (akurat som sa vratila cela nadsena z mallorci tak zistujem hahah :D )
    QUEENIKY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. FB-PeterKaločai Kaločai
    náhrdelník číslo 3
    3bios@azet.sk
    Chystáš sa niekde v zime na dovolenku?Lyžuješ alebo skôr wellnes?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,učaroval mi náhrdelník číslo 2.fb like- aneta triková,kazuma@centrum.sk
    A chcela by som sa opýtať, že dokedy by si chcela ešte písať blog?Napríklad keď budeš už mamičkou budeš pokračovať v písaní blogu?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Náhrdelníkom číslo 3 by som chcel potešiť priateľku.email:orbitko@centrum.sk,fb Patrick MK, a moja otázka znie či si už začala nakupovať vianočné darčeky.
    pekný deň patrik

    OdpovedaťOdstrániť
  11. fb-marián slovák,pipusik@centrum.sk,náhrdelník č.3
    a moja otázka znie kde sa chystáš tráviť silvester?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Juliana Vorosova fb
    lilajka@centrum.sk
    náhrdelník č.2
    Ide ti písanie článkov vždy od ruky,alebo máš niekedy s nimi problém?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj :)
    náhrdelník 3
    fb LucinQa Mullerova
    mrkva124@centrum.sk
    Aký najkrajší zážitok si zažila vďaka tomu,že bloguješ?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ing.Ladislav Muller Fb
    email:masurko@centrum.sk
    Náhrdelník číslo 3
    Ako prijalo okolie to, že sa venuješ blogovaniu?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Saskia Miller-fb like
    redflowerr@centrum.sk, náhrdelník č.2
    Snažís sa nejakým spôsobom takto na jeseň sa otužovať,aby si neochorela keď je chrípkové obdobie?máš nejaké overené recepty?

    OdpovedaťOdstrániť
  16. fb ivett kali
    cenculikkk@centrum.sk
    č.3
    aká je tvoja obľúbená pizza?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. facebook Jola Mull
    tilul@centrum.sk
    náhrdelník č. 2
    Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie?

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Dávaš si do nového roka predsavzatia?ak áno tento rok to budú aké?
    náhrdelník č2, smoliarka@centrum.sk
    barni barnej fb

    OdpovedaťOdstrániť
  19. fb like- Reanáta Nom
    Prekrásne náhrdelníky ani vybrať si neviem,ale prikláňam sa k číslu 3
    ruzickaaa@centrum.sk
    A moja otázka znie či zvykneš piecť mrkvovú tortu.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. like page-ivana hrozná, ingridkaaa@centrum.sk
    Ak by si si mala vybrat jedinú farbu, ktorej oblečenie by si mala mať, ktorá by to bola?
    č.3

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Stránka lajknutá ako hela helenka
    entryyy@centrum.sk,č.3
    Vieš si predstaviť, že by si používala iba jednu značku z kozmetiky?

    OdpovedaťOdstrániť
  22. tomáš pik-fb
    petulkooo@centrum.sk
    č.2
    Ak by si sa mala prejsť po čínskom múre, v ktorých topánkach by si to spravila?

    OdpovedaťOdstrániť
  23. FB Hen Peter Pokolcai
    č.3
    egresik@centrum.sk
    Zvykneš vyrezávať tekvice?

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Lucka Lu-luová FB
    skodovkaa@centrum.sk
    č.3
    aký je tvoj najobľúbenejší parfém na jesenné obdobie?

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Fb Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com
    Nejvíc se mi líbí náhrdelník č.2
    Byla jsi někdy v Řecku? Pokud ano, tak kde a jak se ti tam líbilo.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.