Milovaný denim


Mnoho ľudí zvykne hovoriť "najradšej by som sa ocitol/a niekde na opustenom ostrove". Kedysi som to zvykla hovoriť aj ja, ale neskôr som prišla na to, že by to nefungovalo. Aj keď je pravda, že niekedy samota neuškodí, práve naopak, prospeje, no dlho by sme takto nevydržali. Človek jednoducho potrebuje spoločnosť, nech si hovorí kto chce čo chce. Ak máme radosť, tak sa s ňou chceme s niekym podeliť. Sme smutný alebo nešťastný, tak sa ideme niekomu vyrozprávať, vyžalovať. Sme zamilovaný, tak sa chceme láskou pochváliť, nech o tom vie každý...

Predstavte si, žeby sme si tieto emócie mali nechať len pre seba a nemali by sme ich s kým zdieľať. Boli by uväznené len v nás. Žiadna odozva. Len ticho a prázdno, nikoho nikde... Ak si to predstavím, cítim sa zvláštne, tak opustene. Je to niečo ako neopätovaná láska. Vy ste zamilovaná/ý, myslíte na dotyčnú osobu vo dne v noci, máte stiahnutý žalúdok, tzv. motýliky v bruchu, nepociťujete hlad ani smäd... Avšak má to jeden háčik, dotyčná osoba mlčí, je voči vám chladná a odmeraná, necíti k vám to, čo vy k nej. Asi to takto nechceme nikto, však? Presne preto som si uvedomila, ako veľmi dôležitý sú ľudia okolo nás. Na mysli nemám neopätovanú lásku, ale to, že človek nedokáže žiť sám, pretože je dôležité, aby bol obklopený ľuďmi

Ak máte skutočných priateľov a navzájom si pomáhate, podporujete sa, veľa sa spolu smejete, dôverujete si a ste tu pre seba v každej situácií, snažte sa ich nestratiť a navzájom pracovať na vašom priateľstve!

To isté platí v partnerskom vzťahu a samozrejme aj vo vzťahu s rodinou. Pretože rodina, partner/ka a priatelia sú v živote to najviac! Náš život je vďaka ním krajší, šťastnejší, veselší a omnoho jednoduchší. Možno ste typ človeka, ktorý nemá dobrých priateľov alebo dobrú partiu, s ktorou by trávil čas. Samozrejme, priatelia, tak ako aj láska sa jednoducho vynútiť nedajú. No to, že ste doposiaľ nenatrafili na tých správnych priateľov, neznamená, že ich v budúcnosti nemusíte stretnúť. Bývalý priateľ mi raz povedal: "s novými príležitosťami alebo zmenami v živote (napríklad nástup na vysokú alebo do novej práce, nový život v inej krajine a pod.) prichádzajú aj noví priatelia". Poväčšine to takto naozaj býva, ak to nie je pravidlo. Jasné, že existujú aj takí priatelia, ktorí stoja vždy pri vás. Toto sú už veru skutoční priatelia.

Neviem prečo, ale mala som potrebu napísať tento článok, pretože si naozaj vážim svoju rodinu, svojich priateľov, ktorí pri mne vždy stoja a keď môžu, tak mi aj poskytnú svoju pomoc. Som za nich vďačná, tak ako aj za každú osobu, ktorú som mohla vo svojom živote stretnúť. Pozastavila som sa a zamyslela sa nad svojim životom, čo keby to bolo tak či onak...a veď viete, človek vtedy začne rozoberať svoj život do špiku kosti. Máte aj vy niekedy potrebu sa za všetko poďakovať a zamyslieť sa nad tým, čo ste doposiaľ dosiahli?

*ps: Veľmi sme sa s Kriss tešili na moment, kedy vám ukážeme tieto fotky. Už na instastories som vám ukázala malú ukážku, tak ako aj na svojom "insta" profile a odozva bola skvelá, za čo vám veľmi pekne ďakujeme! Opäť sme dali do toho všetko a tu je výsledok, ktorý je podľa mňa skvelý! Čo poviete?

*pss: Večer vyhlásim mená výhercov, tak nezabudnite mrknúť na FB fanpage @vladiesblog







Photo by Kriss Torjai Photography




#OOTD: dress - H&M / jeans - Reserved / sandals - Topankovo.sk / denim shirt - Secondhand / clear glasses - Kriss Torjai / accessories - Vintage mix





8 Komentáre

  1. Veľmi vydarený outfit a fotky sú parádne..a áno..ďakovať treba a vážiť si rodinu aj priateľov a tiež pochváliť �� takže chválim veľmi pekný post ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem/e Romi, vážim si to ;) ❤.

      Odstrániť
  2. Toto je skvelé, tá bunda je pecka :) Ja mám tiež niekedy také stavy, že najradšej by som niekde vypadla a mala pokoj od všetkého, ale zas viem si predstaviť, že po týždni by ma asi porazilo, takže pravdivo píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť