Stripes & Crop Top

   
Dlho som premýšľala, ako začnem tento článok. Najprv som vám chcela napísať môj názor na niečo, opäť s vami rozobrať nejakú "štipľavú" tému o živote. Potom som si povedala, že sa v tomto smere vyrozprávam neskôr v iných článkoch. Dnes by som si chcela "vyliať" srdce a objasniť vám, prečo som na dlhšiu dobu stopla blogovanie, respektíve pravidelné prispievanie na blog, keďže na instagrame a facebook-u som bola stále aktívna. Tie (možno aj tí) z vás, ktoré ma sledujú aj na sociálnych sieťach, vedia, čo bolo dôvodom. Nepodarilo sa mi odovzdať diplomovú prácu včas, preto som na nej musela pracovať ešte do polovice júna. Poviem vám, že to boli strašné a pre mňa a moje okolie dosť náročné časy. Pre moje okolie najmä preto, lebo (veď viete) som bola dosť nervózna, podráždená, miestami som si aj poplakala, pretože to bola ťažšia téma a školiteľ nemal v záujme so mnou veľmi komunikovať. Som veľmi vďačná za svojho priateľa, že ho mám a že pri mne v týchto ťažkých chvíľach stál, pomáhal mi a podporoval ma. Neostávalo mi nič iné len blog odsunúť totálne nabok a naplno sa venovať škole. Nakoniec som to úspešne dobojovala, dokonca mi školiteľ prácu pochválil, ale či to myslel vážne sa ukáže až v posudkoch práce. Po odovzdaní práce som sa vrhla do prerábania mojej izby. Respektíve menila sa len podlaha a prerobila som nábytok, ale ja som si na ramená vzala oveľa viac. Začala som triediť svoju skriňu, šuplíky, poličky, materiál na výrobu DIY a pod. Jednoducho som triedila všetko. Pri mojich veciach mi to trvalo celý týždeň, kým som všetko pekne poupratovala, pretriedila a dala preč to, čo nepotrebujem. Oblečenie by som chcela darovať na charitu alebo sociálne slabším ľuďom. Niektoré veci, ktoré sú veľmi zachovalé alebo dokonca nové, budem možno predávať aj na facebook-u, tak potom nezabudnite mrknúť.

Momentálne, keď je už všetko poupratované a vytriedené, som začala pracovať na blogu. Pripravujem nové články, s fotografkou pilne pracujeme na nových fotkách, dokonca už zopár máme nafotených a poviem vám, že sa je na čo tešiť. V hlave mám aj zopár DIY projektov, ktoré chcem postupne zrealizovať a neskôr vám ich aj ukázať. Len nechcem veľa sľubovať a potom sa mi to nepodarí splniť, takže držte prsty, aby mi to vyšlo. Taktiež chcem zmeniť dizajn blogu, keďže tento je síce krásny, ale nezobrazuje všetky staré články, čím nový čitateľ prichádza o bohatú históriu. Dúfam, že sa mi to podarí splniť a v spolupráci s inými šikovnými ľuďmi, tak pre vás vytvoríme opäť nové a o čosi príjemnejšie prostredie. 






#OOTD: Nohavice: F&F / Croptop: Terranova / Kabelka: F&F / Sandále: Topankovo.sk / Okuliare: Okuliarewayfarer.sk / Náušnice: Vladies (DIY) 









6 Komentáre

  1. Těším se na nové články :) Jinak opět dokonalý outfit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne a pevne verím, že sa nové články budú páčiť :) ❤.

      Odstrániť
  2. Občas sa nedá nič robiť a blogovanie musí ísť na druhú koľaj. Každopádne super, že si to všetko zvládla a budem držať palce nech to dotiahneš do úspešného konca :)
    Outfit ako vždy veľmi pekný. Veľmi sa mi páčia široké nohavice v kombinácií s crop topom a tie červené sandále sú fakt skvelé.

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne Margi za kompliment aj za podporu :) ❤.

      Odstrániť