Nezabúdajte na tieto doplnky



Priznám sa, že si ľudí okolo seba dosť všímam...všímam si čo majú na sebe oblečené, či sa mračia alebo usmievajú, ak som v ich blízkosti, všimnem si aj ruky a úpravu nechtov (aj u mužov). Nebojte sa, nie som chodiaci kritik alebo nejaký "módny policajt". Nazvala by som to skôr ako chorobu z povolania. A keď sa tak zamyslím, všimla som si, že veľmi málo vidím v uliciach módne doplnky ako sú klobúky, šiltovky, šatky, či baretky. Dobre, možno tie šiltovky, ale tie vidieť najmä u chalanov. Podľa ma je to veľká škoda. Mne osobne to v našich uliciach veľmi chýba. A pritom práve tieto doplnky dokážu v outfite veľmi veľa. Nielenže dokážete vykúzliť trendy a zaujímavé outfity, ale majú samozrejme aj svoj funkčný účel. Ide leto, chystáme sa na dovolenku k moru, väčšinu svojho času budeme tráviť pri vode alebo objavovaním zaujímavých miest... Leto dáva vlasom zabrať a preto im môžete pomôcť efektným spôsobom a navyše budete aj štýlové. No, tieto doplnky sa netýkajú len leta, ale nezabúdajte na ne v každom ročnom období. Skúste ich do svojich outfitov zapájať častejšie, hrajte sa, kombinujte, tvorte, buďte iný a hlavne sa toho nebojte! Poďme sa teda pozrieť na tie doplnky, ktoré sa týkajú hlavy/vlasov. 

- - - 

K L O B Ú K - doplnok, ktorý milujú mnohé ženy a dokonca aj páni. Každá z vás by mala mať doma klobúk, aspoň jeden a v čiernej farbe, ktorý skombinujete ku všetkému. Kombinujte ich so šatami, sukňami, "kulotkami", širokými či úzkymi nohavicami, džínsami, overalom, šortkami... Samé vidíte, že sa hodí ku všetkému. Mohla by som vám tu napísať milión kombinácií ako dobre bude v outfite klobúk vyzerať, ale na to si môžete pozrieť napríklad aj moje staršie outfity. Hlavne sa ho nebojte a okrem pláže ho začnite zapájať aj do svojich mestských outfitov. 



Š A T K A - vyzerá efektne nielen na krku, kabelke či ruke, ale aj vo vašich vlasoch. Existuje mnoho spôsobov ako ju efektne omotať a s jej pomocou vykúzliť pekný účes. Skúste si spraviť "drdol" a potom ho omotať šatkou (skvelý nápad, ak sa plánujete celý deň slniť na slnku, čo poviete?) alebo si spravte "chvost" a omotajte ho šatkou, ale tak, aby konce šatky boli spustené na vašich vlasoch (presne tak, ako to vidíte na poslednom obrázku). A ako "s ňou" do mesta? Stačí vám farebné tričko so zaujímavou potlačou, sukňa alebo šortky, tenisky, minimalistické šperky a ako čerešnička na torte outfite - šatka vo vlasoch. 



Š I L T O V K A - obľúbený doplnok najmä u chalanov, ale aj u žien. V poslednej dobe sú mojim obľúbeným doplnkom práve šiltovky. Dávno neplatí, že sa hodia len k športovým outfitom. Skvelo oživia nejeden outfit a čo je najlepšie vedia ubrať zopár rokov. Veru, podľa mňa v nich človek vyzerá mladšie. Vďaka ním outfit získa mladistvý a jemne rebelský look, čo ja môžem. Skúste hravejšie kombinácie, než len klasické biele tričko a šortky. Čo tak napríklad krátke šaty s tenkými ramienkami, ľadvinkou, sandále s ponožkami a samozrejme šiltovkou. Hm? Pod šaty si kľudne oblečte biele tričko, outfit bude ešte o čosi hravejší. 



P E K Á R S K A čiapka - mnohí si ju mýlia s baretkou, ale baretka vyzerá inak a o nej si tiež môžete niečo prečítať trochu nižšie. Niektoré ženy ju milujú a verne ju nosia najmä počas chladných dní a niektoré by o ňu ani "nezakopli". Mňa dostala tiež a počas chladnej jesene som ju nosila pomerne často. Vyzerá veľmi dobre s rozpustenými vlasmi, ale aj s vlasmi stiahnutými do chvosta a s pár pramienkami vlasov do tváre. Hodí sa nielen ku kabátom, ale aj k jednoduchším outfitom, napríklad k šatám a teniskám či nízkym čižmám.



T U R B A N - vždy  "ach-kám", ak vidím nejakú žienku s turbanom na hlave a vyzerá naozaj skvele! Priznám sa, že osobne som turban na hlave nemala, samozrejme ten s uterákom na hlave po sprche sa nepočíta. Opäť podľa mňa skvelý doplnok na pláž, keďže zakryje vaše vlasy pred slnkom, čím im poskytne dostatočnú ochranu. Ale! Skúste (musím chcem aj ja) to aj mimo pláže či kúpaliska. Vyzerá výborne v kombinácií s klasickým biely tričkom a šortkami, či denim bundou alebo overalom. Doplnok s ktorým sa dá výborne vyhrať a oživiť outfit, paráda! 



B A R E T K A - musím povedať, že baretky vidím u žien rôznych vekových kategórií čoraz častejšie, čo ma veľmi teší, aj keď ja osobne nie som veľmi "baretkový typ". Samozrejme, ide o módny doplnok, ktorý nosíme najmä v chladnejších dňoch. Nielen perfektne zahrejú, ale aj krásne oživia nejeden jednoduchý outfit. Je len na vás, či dáte prednosť jej čiernej verzií alebo tým farebným. Kým budete hľadať tú správnu farbu baretky pre seba, skúste "hodiť očkom" aj po baretkách s perličkami (alebo si ich ozdobte samé), ktoré vyzerajú neskutočne rozkošne a pre nás ženy sú ako stvorené. 



V I S O R (alebo tzv. slnečná clona) - veľmi "neopozeraný" doplnok, ktorý si mnohí spájajú so športom, konkrétne s outfitmi u tenistiek. Tento doplnok sa však dostal aj do ulíc a to vo veselých a hravých farbách. Neviem, či sa ujme u každej z vás. Podľa mňa si ho skôr obľúbia žienky, ktoré chcú vytŕčať z davu a pútať na seba pozornosť, ktoré sa neboja skúšať a experimentovať. Ak by ste do toho aj išli, ale nie ste si isté, skúste si v nejakom obchodnom centre v kabínke vyskúšať s ním zopár outfitov. Ak vás zaujme a bude sa vám to páčiť, tak si ho kúpte a nebojte sa pohľadov okoloidúcich. Ľudia pozerajú a riešia vždy všetko, preto sa kvôli ním neobmedzujte a robte si čo chcete.

- - -

To je odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že vás tento článok inšpiroval a odhodlali ste sa tieto doplnky zakomponovať do svojich outfitov, a že sa ich konečne prestanete "báť" alebo si ich začnete konečne všímať, skúšať a hrať sa s rôznymi kombináciami. Snáď v uliciach konečne uvidím viac klobúkov, šiltoviek, turbanov a pod. Napíšte mi tiež, či sa vám takéto články páčia alebo vás bavia skôr iné články (:


Koláže: Vladies






2 Komentáre

  1. Turban viažem zo šatky v lete, no najčastejšie nosím šatky a´la upratovačka. Aj šiltovku občas nosím, klobúky pomenej lebo mám malú hlavu a nesedia mi :D Super článok.

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Turban chcem vyskúšať aj ja, snáď sa mi podarí :D. Áno, videla som tvoj outfit (veď vieš) a vyzeráš super ;) <3.

      Odstrániť